sobota, 11 sierpnia 2012

Rozdział 8

BTR wyszli na scenę za chwile mieli ogłosić wynik James podał prowadzącemu karteczkę z wynikami
- Do finału wchodzą Hiszpania i .... - zawiesił głos dla efektu ja i Lajla trzymałyśmy kciuki
- i grupa Amerykańska - dokończył a my opuściłyśmy ręce i udałyśmy się do wyjścia a dokładnie to do łazienki zmyć makijaż
- Szkoda że nie przeszłyśmy dalej zależało na tym stypendium artystycznym - powiedziała
- Mnie też ale słyszałaś co mówili że mamy za dużo błędów a ja o mało se karku nie złamałam robiąc salto w tył - powiedziałam zmywając makijaż.
Zebrałyśmy się i poszłyśmy do wyjścia
- Hej zaczekajcie !!! - ktoś krzyknął to był James razem z resztą zespołu
- Hej - powiedziałam smutna
- Przykro nam że odpadłyście - powiedział z góry James
- Nie potrzebnie , nie byłyśmy dość dobre więc odpadłyśmy - powiedział Lajla
- A właśnie James poznaj moją przyjaciółkę Lajlę - powiedziałam
- Miło mi poznać , a wy poznajcie proszę Kendalla Carlosa i Logana - powiedział
- Cześć- powiedziałyśmy razem
- Miło było pogadać ale musimy wracać do domu - powiedziała Lajla
- A może was podrzucimy do domu - zapytał się Carlos
- Czy ja wiem to trochę daleko z tąd - powiedziałam
- To tym bardziej was podrzucimy L.A nocą jest niebezpieczne - powiedział Logan
- Karina daj spokój nie przegadamy ich więc... - nie dałam jej dokończyć
- Zgoda ale tylko ten raz - powiedziałam wszyscy zapakowaliśmy się do auta , po drodze śmialiśmy do łez i dowiedzieliśmy się o sobie dużo ciekawych rzeczy
Dojechaliśmy nawet się nie spostrzegliśmy kiedy wysiadłyśmy ale wcześniej się pożegnaliśmy z nimi weszłyśmy do domu i poszłyśmy od razu do kuchni zrobiłyśmy sobie coś do jedzenia i poszłyśmy do swojego pokoju włączyłyśmy sobie " Underworld Przebudzenie " .
Szybko obie usnęłyśmy

Teraz trochę krócej Przepraszam was ale mam chwilową zawiechę ale postaram się lepiej pisać inne posty   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz