poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Rozdział 7

<< Dzień występu >>
Rano wstałyśmy i szybko się ogarnęłyśmy i od razu ubrałyśmy się ubrania na występ 

Oby dwie miałyśmy takie komplety

 tylko że szare a nie czarne


Tym razem ubrałyśmy się normalnie i na luzie ponieważ nasz układ jest dośc trudny ale myśle że opanowałyśmy go w dobrym stopniu ale nie perfekcyjnie.
- Jesteś gotowa ??? - zapytała moja przyjaciółka 
- Nie , mam wrażenie że coś złego się stanie - powiedziałam , ciocia nas podrzuciła na występ niestety dostała wezwanie do pracy i musiała jechać ale powiedziała że obejrzy nasz występ w telewizji 
- Dziewczynki jak tylko skończycie zadzwonicie po taxi i odwiezie was do domu ulice L.A nocą są niebezpieczne - powiedziała 
- Dobrze ciociu będziemy ostrożne - powiedziałam i poszłyśmy się zapisać konkurs leciał w telewizji na żywo.
Razem z Lailą prowadziłyśmy rozgrzewkę a na scenę wyszła grupa niemiecka 
- Do jakiej piosenki stworzyliście układ ??? - zapytał prowadzący 
- Sollen wir zu dem Song, über alle Art von Kerl tanzen - powiedziała jedna z zawodniczek i zaczęła lecieć piosenka Any Kind Of Guy 
- Ich układ jest perfekcyjny - powiedziałam do Laili 
- Tak ale nasz też ekstra - powiedziała piosenka ucichła a sędziowie wygłosili swoje oceny.
Potem wystąpiły grupy Hiszpańska do piosenki Big Night i Amerykańska do piosenki Love me Love me
- Teraz moi drodzy Polska - powiedział prowadzący.
Wyszłyśmy na scenę 
- Do jakiej piosenki zatańczycie ??? - zapytał 
- Do piosenki Epic - powiedziałam 
- Prosimy - powiedział Kendall.
Zaczęła lecieć piosenka a my zaczęłyśmy tańczyć nasz układ nawet szedł nam nieźle piosenka się skończyła i nasz układ razem z nią 
Podeszłyśmy do jurorów
- Zobaczymy co ma Carlos do powiedzenia - powiedział prowadzący 
- Ja powiem tak wy ciągle mnie zaskakujecie więc ME GUSTA beby - powiedział dalej był Logan
- Tak nasz Carlos jak zawsze radosny , piosenka była trudna bardzo trudna i widać było że miałyście kilka błędów taktycznych ale ogólnie wyszło dobrze oddaje głos Kendallowi - powiedział Logan
- Tym razem wasz występ był dobry ale jak dla mnie za dużo błędów - powiedział został James od początku był jakiś zgaszony 
- Pas - powiedział 
- Teraz sędziowie udadzą się na naradę żeby wybrać dwójkę która przejdzie do finału. 
Moje srece znajdywało się w gardle bałam się jak cholera  
   
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz