niedziela, 26 sierpnia 2012

Rozdział 11

- Wiesz ja nie ... - powiedziałam ale nie zdążyłam dokończyć
- Ona bardzo chętnie weźmie od ciebie lekcje surfingu - powiedziała Laila wyskakując zza moich pleców
- Daj nam minutkę jeśli możesz - powiedziałam i łapiąc moją przyjaciółkę za rękę i odchodząc z nią na taką odległość żeby nikt nas nie słyszał
- Co ci odbiło ??? - zapytałam
- Mnie nic to ciebie do niego ciągnie - powiedziała
- Oszalałaś chyba mnie do nikogo nie ciągnie więc ogarnij się - powiedziałam
- Nie wcale widać że macie się ku sobie - powiedziała
- Laila daruj sobie ja nic do niego nie czuje - powiedziałam stanowczo
- Skoro nie to czemu nie chcesz tych lekcji Surfingu co ??? - zapytała
- Bo się boję że coś się stanie - powiedziałam
- Mam pomysł , no chodź - powiedziała i złapała i podeszliśmy do chłopaków
- Ej ja też bym chciala się nauczyć surfować moglabym ??? - zapytała się
- Pewnie Carlos cię nauczy - powiedział pan zwycięzca
- Ok nie mam nic przeciwko - powiedział Carlos a James podszedł do mnie
- To co chcesz się nauczyć surfować ??? - zapytał i spojrzał na mnie , jego oczy miały piękny odcień zieleni
- No mogę spróbować ale niczego nie obiecuję - powiedziałam odrywając się od tych cudownych patrzałek.
Weszliśmy do wody która była cudownie chłodna
- Ok najpierw zobaczymy jak stoisz z równowagą - powiedział
-  Ok - powiedzialam i stałam dalej jak slup soli
- Wiesz żebyśmy mogli to sprawdzić musisz wejść na deskę - powiedział James i pokazał rządek swoich białych zębów
- A tak - powiedziałam i weszłam na deskę , przez chwilę nawet się utrzymywałam ale gdy tylko minimalna fala uderzyła w deskę zaczęłam tracić równowagę i w pewnym momencie spadłam prosto na Jamesa i obydwoje wylądowaliśmy w wodzie.
Szybko się podnioslam i pomogłam jemu
- Bardzo cię przepraszam - powiedziałam pomagając mu wstać
- Nic się nie stało i tak opiłem się dziś wody - powiedział
- Haha to moja uczennica radzi sobie lepiej - przechwalał się Carlos
Dziś też krótko bardzo was przepraszam i zachęcam do komentowania ;) :)

 
  

   

1 komentarz: