sobota, 21 lipca 2012

Rozdział 3 cz 2

- No cóż występ był oryginalny , prosty a zarazem miał w sobie to coś , nie wiem jak chłopakom ale mnie podobało się bardzo - powiedział James mimo że skończył mówić to serce miałam cały czas w gardle
- Teraz Kendall - powiedział prowadzący a Kendall zerknął do notatek
- No cóż skoro James was pochwalił to ja muszę was skarcić , nie podobało mi się to - powiedział Kendall a widownia zaczęła buczeć
- Carlos co masz nam do powiedzenia - zapytał prowadzący
- Ja powiem tylko ME GUSTA - powiedział teraz został tylko Logan byłam cała zdenerwowana
- Ja mam kilka pytań do was - zwrócił się do nas
- Słuchamy - powiedziałam
- Więc czy same wymyśliłyście taniec i choreografię ??? - zapytał
- Taniec wymyśliłam ja a  choreografię wymyśliłyśmy razem z Lailą - powiedziałam 
- Rozumiem wiesz wasz występ był oryginalny bardzo inny od tych które widzieliśmy wcześniej , nie wiem może to przez te Polskie korzenie ale bardzo mi się podobał wasz występ - powiedział 
- Wow zdania są podzielone zapraszam teraz jurorów na naradę żeby mogli wybrać 4 zespoły które przejdą do następnej rundy - powiedział my wróciłyśmy za kulisy od razu podeszłyśmy do naszej ciotki
- Brawo dziewczynki na 100% uda wam się przejść dalej - powiedziała
- Mam nadzieje bo Kendallowi się nie podobało - powiedziałam
<<Oczami Jamesa >>  
- Więc tak przechodzą na 100 % USA Niemcy , Hiszpania ... - nie dałem mu dokończyć 
- Polska - powiedziałem 
- No James ma racje ich występ był oryginalny - powiedział Logan 
- opieram przed mówcę - powiedział Carlos 
- Aha czyli ja nie mam tu nic do gadania - powiedział Kendall 
- O daj spokój wiemy że ci się podobało - powiedział Carlito 
- Nie bo mi się nie podobało spartoliły sprawę - powiedział Kendall
- Czemu jesteś taki surowy jakoś innych artystów chwaliłeś to ładnie a na nie się uparłeś co - powiedziałem zdenerwowany
- Tak uparłem się bo spartoliły sprawę przebierając się za wampiry - krzyknął
- No i co są oryginalne co w tym złego - powiedział Carlos
- dobra niech wam będzie Polska też przechodzi - powiedział zbulwersowany Kendall
- Stary przyznaj że ci się podobało one nie są jak inne dziewczyny walczą o swoje - powiedział Logan
- Ok no może mi się podobało - powiedział Kendall
- no i co była strasznie się do tego przyznać ??? - Zapytał Carlos   
<< Moimi oczami >>
Big Time Rush skończyli naradę zaraz mieli ogłosić wyniki wyszli na scenę
- Grupy które teraz zostaną wyczytane wejdą do drugiej rundy - powiedział James
- Do następnej rudny wchodzi grupa Niemiecka , Hiszpańska , Amerykańska i Polska - wyczytał Kendall mnie przez chwile zamurowało ale zaraz się ocknęłam i wyszłyśmy z Lajlą na scenę.
- Gratuluje w drugiej rundzie , będziecie losować po dwie piosenki do których stworzycie układy - wyjaśnił nam Logan.
Carlos podchodził do kolejnych grup i one losowały karteczki z tytułami piosenek.
Spojrzałam na Lailę
- Kto losuje ??? - zapytałam
- Ty losuj - powiedziała i podszedł do nas Carlos włożyłam rękę do woreczka i wyjęłam z niej dwie karteczki jedną dałam Lajli
- Teraz zobaczymy wylosowała grupa Hiszpańska - powiedział prowadzący  pokazali mu swoje piosenki
- Mi Categoría Discusión Big Night y Oh Yeah - powiedział jeden z grupy a prowadzący podszedł do grupy Amerykańskiej
- My mamy Time Of Our Life i Love me Love me - powiedziała jakaś dziewczyna w rudych lokach , dalej były Niemcy
- Meine Kategorie Diskussion Superstar und jede Art von Guy - powiedział jakiś chłopak nadeszła pora na nas facet podszedł do nas my pokazałyśmy mu nasze karteczki
- Uuu nieźle Epic i Lost - powiedział prowadzący.
Na tym się skończyło wróciłyśmy do domu i mogłyśmy spokojnie się rozpakować mamy 2 tygodnie opracowanie układu do jednej z piosenek.
Kidy tylko dojechałyśmy do domu wparowałam do łazienki wzięłam szybki prysznic ubrałam się piżamę i pędem na łóżko.
Miałam piękny a zarazem dziwny sen , śniłam o Jamesie szczerze wcale nie chciałam żeby ten sen się skończył żeby trwał wiecznie.


To na tyle w tym rozdziale mam nadzieje że będziecie czytać i komentować pozostałe części ;)




2 komentarze: