piątek, 20 lipca 2012

Rozdział 3 cz 1

W samolocie były same nudy a czekała nas 8 godzinna podróż samolotem na szczęście ja wzięłam sobie książkę a Laila postanowiła iść spać
Książko którą czytałam była ekstra i była strasznie gruba więc miałam zajęcie na te godziny
<< 6 godzin później >>
Zostały nam 2 godziny do lądowania schowałam książkę do torby i wyjęłam z niej Mp3 włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam muzykę.
Nawet nie zauważyłam kiedy sama zasnęłam.
- Karina obudź się już dolecieliśmy - powiedziała Laila i zaczęła mną trząść
- Już jesteśmy - powiedziałam trochę zaspana wysiadłyśmy i wzięłyśmy nasze bagaże.
Nagle podeszła do nas jakaś kobieta 
- Karina i Laila tak ??? -zapytała po angielsku 
- Tak a pani to .... - powiedziałam i przerwałam
- Jestem twoją ciocią Karina - powiedziała
- Ciocia Tiana - powiedziałam z uśmiechem i przytuliłam się do niej 
- No dziewczynki chodźcie jedziemy do domu - powiedziała a my wzięłyśmy nasze rzeczy i poszłyśmy z za moją ciocią do samochodu , wpakowałyśmy się do auta i w drogę.
Szybko dojechałyśmy i wysiadłyśmy , wzięłyśmy nasze rzeczy i poszłyśmy do domu za ciocią która pokazała nam nasz pokój zdecydowałyśmy się spać w jednym 
Nie rozpakowywałam się zbytnio bo czułam że nie uda nam się przejść do dalszego etapu 
Zerknęłam na budzik stojący na biurku była 01:30 w nocy.
Nawet nie przebrałam się w piżamę tylko położyłam się w ubraniu i zaraz zasnęłam.

Rano wstałam Laila grzebała w ciuchach na występ 
- Co ty robisz do jasnej anielki - powiedziałam 
- Rusz się konkurs zaczyna się dziś - powiedziała 
- ale my występujemy jako ostatnie bo dopiero wszystko zaczyna się około 18:00 bo jest dużo drużyn mamy cały dzień - powiedziałam 
- A jest już godzina 14 : 20 zdążysz się przebrać i przefarbować włosy szamponetką - powiedziała 
- Racja - powiedziałam i zwlekłam się z łóżka i poszłam do łazienki i wzięłam prysznic przefarbowałam się kruczo czarno , wyszłam z łazienki , Laila już nam ciuchy poszykowała 
ja wyjęłam z kosmetyczni sztuczne kły i biały puder i czarną szminkę
- Yyy Lajla muszę się malować czarną szminką wiesz jak ona ciężko schodzi 
- Ok to weś czerwoną - powiedziała    

<< 3 godziny później >>
Byłyśmy już gotowe , więc pojechałyśmy z ciotką na ten konkurs poleciałyśmy do łazienki się przebrać 
byłyśmy ubrane tak:




Buty Laili 


Moje buty 

Wiecie wole występować w adidasach nie rozumiem jak Laila może tańczyć w kozakach

Płaszcz Laili 

 Mój płaszcz 


Wyszłyśmy już przebrane i podeszłyśmy do cioci 
- Wyglądacie świetnie - powiedziała 
- Dzięki ciociu - powiedziałam na scenę wyszedł prowadzący 
- Dobry wieczór wszystkim na tym konkursie - powiedział a wszyscy zaczęli wariować , ja odwróciłam się i spojrzałam na Lailę.
Ona spojrzała na moje ręce trzęsły mi się i to bardzo podeszła do mnie  
- Spokojnie będzie dobrze - powiedziała i mnie uściskała  potem wróciłyśmy do oglądania prowadzącego 
-  To może ja przedstawię tego rocznych jurorów są młodzi , są przystojni , są sławni a oto zespół Big Time Rush James , Kendall Carlos i Logan - powiedział a widownia zaczęła jeszcze głośniej krzyczeć 
Konkurs się zaczął a my czekałyśmy na swoją kolej 
<< 3 godziny później >>
- A teraz Polska - powiedział prowadzący a gość od świateł na nasz znak zgasiła światła na scenie wyszłyśmy po cichu i zaczęłyśmy krzyczeć w niebo głosy położyłyśmy się na scenie i udawałyśmy martwe .
Nagle światła znowu rozbłysły z widowni było słychać krzyki dziewczyn zaczęła grać muzyka a światła zaczęły błyskać a my wstałyśmy i zaczęłyśmy tańczyć zdjęłyśmy z nas płaszcze wyrzucając je gdzieś w tył.
Gdy muzyka ucichła nasz układ się skończył podeszłyśmy na krawędź sceny żeby wysłuchać werdyktu co sądzą jurorzy podszedł do nas prowadzący 
- To się nazywa występ z dreszczykiem posłuchajmy co ma do powiedzenia James - powiedział prowadzący a mnie serce podeszło do gardła 












   

2 komentarze: