niedziela, 20 października 2013

Rozdział 59 CZ 1

Logan uprzedził Jack'a o swoich zamiarach wobec Destiny, więc dał nam dzień wolny.
Natalia wywędrowała gdzieś z Elizabeth i John'em, a ja siedziałam sama w pokoju i czytałam pamiętnik mamy.
Nagle do pokoju wpadł mój ukochany chłopak....James Maslow.
- Hej kotku co robisz ? - zapytał cały rozpromieniony.
- A nic czytam, pozbyłam się Natalii i zdycham z nudów - powiedziałam - Następnym razem jak przyjdziesz napisz przedtem sms to założę okulary przeciw słoneczne bo tak mocno promieniuje od szczęście że aż w oczy razi - zaśmiałam się.
- Nic nie poradzę że jestem szczęśliwy mając obok siebie taką dziewczynę jak ty - powiedział usiadł obok mnie na łóżku i pocałował.
- mmm. to co robimy ? - zapytałam  odrywając się od niego. - Bo szczerze to zostałabym w pokoju i pograła w karty lub warcaby - dodałam po chwili.
- To może kilka partyjek w kuku a potem w warcaby - zaproponował James.
Zgodziłam się i tak zleciał nam cały dzień na graniu.
Po tym leżeliśmy na łóżku wtuleni w siebie.
- Muszę na chwilę wyjść, zobaczyć co z Natalią - powiedziałam, wstając.
- Ok - odpowiedział James.


<< Oczami James'a >>
Moja dziewczyna wyszła a ja postanowiłem zajrzeć do pamiętnika mamy Kariny.
Trafiłem na wpis z 10 września 1993.
"Za 7 dni ma przyjść na świat moja pierwsza córeczka Karina, już nie mogę się doczekać. Jestem taka szczęśliwa że będę mogła ją wreszcie pierwszy raz przytulić.
Karina daje o sobie znać ostatnio coraz częściej, ale nocą jest spokojna, zupełnie jakby rozumiała że teraz się śpi.
Marek już nie może się doczekać telefonu z wiadomością że zostanie ojcem, tego że po raz pierwszy zobaczy swoją córeczkę.

Karina kochanie mam nadzieje że ty kiedy będziesz spodziewać się dziecka, będziesz czuć to samo co ja. Że będzie przy tobie mężczyzna, który będzie cię kochał i że będziecie tak samo czekać na to dziecko tak jak ja czekałam na ciebie."

1 komentarz:

  1. Hmm... Super ! Super rozdział xDD ! CZEKAM NA NN SZYYBKOOO ,BO TROCHĘ KRÓTKI BYŁ ALE (FANY Xdd)

    OdpowiedzUsuń